tirsdag 15. september 2009

Hope

Kreta var ....hærlig!!
Har hatt ei flott uke med sol, varme, rolige dager og god mat. Litt ventetid blir det alltid når man tar fly, og selve flyturen er jo noe man bare ønsker å bli ferdig med.
Da er det godt å ha litt stichery å ty til.
Fikk stichet hope, som egentlig er blokk nr 4. Merry og Joy skal jeg nok ta etterhvert.
Synes dette håndarbeidet var perfekt å ta med, tar liten plass, veier ingenting, og når motivet er tegnet på, er det bare å sy i vei. Ser fram til fortsettelsen.
Ha ei fin uke!


6 kommentarer:

  1. Det hørtes deilig ut med kretatur! Jeg har hatt med meg litt strikketøy når jeg har vært ute og flydd. Trodde kanskje det ble problem å ha med seg nål?
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Gikk fint å ta med nål, lita og tynn, fikk ikke spørsmål om det( oi, hadde slett ikke tenkt på det!) Til å kutte tråden hadde jeg med tanntrådbeholder, har ikke sånn trådkutter, så dette var et tips jeg har snappet opp et eller annet sted, og det fungerte fint.

    SvarSlett
  3. Høres herlig ut med sydentur nå. Kjekt å få gjort noe kreativt under flyturen!

    SvarSlett
  4. Hallo! Så fint at dere hadde det bra på Kreta! Stitcheryet ditt ble utrolig søtt! Har ennå ikke knødd meg til å prøve det jeg da. Litt treig, hmf.
    Håper du får rolige netter på jobb, jeg hadde en av hver.

    SvarSlett
  5. Å--- hvor det lyder herligt med Kreta, solkrem og bikini! Men Norge er altså også skøn (bare det ikke regner hver dag), det var jo der, jeg var på ferie.
    Stitcheryet er også helt nydeligt, og så er det jo den "ækte vare", modsat maskinbroddei. Glæder mig til at se fortsættelsen.

    SvarSlett
  6. Det skulle slett ikke vært meg imot å tatt en liten syden tur nå. Heldig du! Hos meg er det stadig regn og grått og trist ute.

    Vakre håndarbeider du lager forresten:)

    Ønsker deg en superfin ny uke!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...