onsdag 7. oktober 2009

Veske til mamma.

Har lenge tenkt at jeg skulle sy en veske til mamma,
og nå har jeg endelig fått gjort det.
Har brukt et mønster av AnnAKa som heter "Byveska".
Mønsteret er detaljert og godt forklart, og jeg har fulgt det punkt for punkt.
Veska inneholder flere innvendige lommer.
På den ene siden er det lommer i forskjellig størrelser, til f.eks mobil, pengebok. På andre siden er det en stor lomme med glidelås. Har aldri sydd lomme med glidelås før, så det var artig å prøve.

I dag fikk jeg levert den "heime". Vesken ble godt mottatt, og selv er jeg godt fornøyd med at jeg fikk syingen til. Dette var et godt mønster å bruke for å lære seg veskesøm.

Og så fikk jeg hjelp av min kjære lillebror til dekkskift...endelig vinterskodd!

8 kommentarer:

  1. Så flott veske du har sydd! Tenker den ble godt mottatt. Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Så flott veske du har lagd, tenker meg at den ble godt mottatt.

    Takk for at du tenker på meg. Fint å vite at jeg har så omtenksomme venninner ;-)

    klem ¤

    SvarSlett
  3. Så flott veske du har sydd. Kjekt med flere innvendige lommer.
    Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  4. Kjempefin veske, lekkert i grå og sorte stoffer ;D Ha en super helg.

    SvarSlett
  5. Lekker veske med fine detaljer :-)

    SvarSlett
  6. Veska er jo bare knallfin!
    jeg har ikke sydd noe mer på den jeg holder på med... har visst hatt meg en sy pause;) ehh

    Finfin kveld til deg!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  7. Vesken er nydelig. AnnaKa har gode mønstre, synes jeg.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...