mandag 19. april 2010

Ut på tur!

Mange ønsker nå å bli kvitt alt dette kalde,
hvite som ligger rundt omkring her.
Vel, det skal bli godt med sommer og varme.
Gleder meg skikkelig til å kunne gå lettkledd i marka,
i bare joggesko.
Men jeg synes at også siste delen av vinteren er ei nydelig tid,
vel og merke hvis været er fint.
Skiene pakkes ikke bort før jeg er helt sikker på
at det ikke blir flere skiturer.Her er noen bilder fra helga.
Vi kjørte scooter fra Katterjåkk ved Riksgrensen, sørover.
Ved Unna Allakas tok jeg skiene fatt og gikk et
stykke innover i Norge.
Her er bilde av Counojavrehyttene. De tilhører
Narvik og omegn turistforening.

Nydelig vær, nydelig skiføre.
Flotte hytter.






Natten ble likevel tilbrakt i telt.
En ting er sikkert: En god sovepose er uvurderlig på en sånn tur.
Deilig å være ute, både natt og dag.
Anbefales!






2 kommentarer:

  1. Så deilig det hørtes ut. Tenker dere sov godt i teltet ;-)
    Gleder meg også til å kunne gå tur. Kanskje vi skulle prøve oss i sammen! Minner dog om at min form nok ikke e like god som din ;-)

    klem ¤

    SvarSlett
  2. Ingrid Johansen24. mai 2010 kl. 00:52

    Hei Elisabeth!

    Nå har jeg endelig klart å finne frem til bloggen din :)
    Blir nok å snikfølge den litt tenker jeg, er ikke riktig så flink enda at jeg lager min egen...

    Ingrid

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...