torsdag 30. september 2010

Litt av hvert.

Her går det litt i rykk og napp med blogging.
Er jo litt treig med å lage innlegg,
synes enda jeg bruker mye tid når jeg først skal skrive litt.
Sånn er det bare.
Denne uka har til nå vært innholdsrik.
På mandag var jeg igjen tilbake på lappering hos Husflidslaget.
Her møtes vi og syr i lag annenhver mandag.
Har vært med tidligere, men forrige år var det vanskelig å få det til å høve på disse dagene.
Håper det blir bedre i år, for det er veldig artig å treffe likesinnede.

Nå har jeg startet med et blått prosjekt.
Tenker å sy et teppe i blokken "double fourpatch".
Har tidligere sydd et i røde farger.


Prøveblokk... for å se hvordan dette blir.

I går var jeg på "ekspedisjon" til
Artic Quilter på Finnsnes.
Jeg kjøpte symaskin gjennom denne butikken i sommer,
men har ikke vært innom der selv, før nå.
Dette var en UTROLIG FIN butikk.
Hadde en avtale med Evy om å komme å få demonstrert
Janome Horizon.
Og så skulle jeg få stoffer for 1000 kr. med på kjøpet!! (kampanje).
Dette ble kjempeartig.
Sofie var med, og fikk sy på en egen maskin,
mens Evy viste meg på Horizon.
Veldig mye artig å se, lærerikt, god service,
og hodet ble fullt av nye ideer og tanker om nye prosjekter.
Bare synd at tida gikk så fort!
Hit må jeg tilbake igjen!


Og her er det som ble med meg hjem etterpå:
Utsyr/stoffer til sy -veske, tråd, vingnål,
en pakke nydelige Tilda stoffer, + en pakke med nydelige blå stoffer,
og et par julestoffer (1000 lappen rakk ikke til alt dette...men, men).
Kom hjem og var storfornøyd med denne dagen.
Kan trygt anbefale en tur hit!









3 kommentarer:

  1. Så koselig dette hørtes ut, herlig med slike turer. Æ har også meldt mæ inn i husflidslaget nå!

    SvarSlett
  2. Så fine blå stoffer! Blir spennende å følge med videre på dette prosjektet. Jeg er også med i en quilteforening her jeg bor. Alltid så koselig å sy sammen med noen, synes jeg.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ny symaskin. Det var god service de ga deg.
    Nå blir det vel stor produksjon

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...