torsdag 10. november 2011

Sy-veske

Endelig har jeg fått sydd meg en syveske,
med plass til både linjal, skjærematte,
+ diverse utstyr som er kjekt å ha med. 
m
Mønsteret er laget av AnnAKa,
og heter ut på kurs.
Også denne gangen er det veldig forseggjort.
Settet består av 2 vesker, en til linjal og skjærematte,
og en mindre som kan hektes på,
med mange lommer med plass til diverse utstyr.

 Til dette settet har jeg brukt en ferdig stoffpakke,
med alt som skulle være til,
kjøpt hos Artic Quilter på Finnsnes.
Synes det var veldig greit, da det trengtes både
forskjellige reimer, D-kroker og carabin kroker.

 Utstyrsveska er laget slik at den kan stå på bordet.
Veldig praktisk, og oversiktlig :-)



Nå er jeg klar for å ta med sysakene på 
et anstendig vis :-))


Til slutt et par bilder fra gårdagens tur.
Gikk en tur til Litjhornet i et nydelig høstvær. 


Utsikt mot fjellet Elgen til venstre i bildet,
Grytøya til høyre, Andøya i horisonten.

 Sollys over Reinspelen til venstre
 og Møysalen midt i bildet.


Ha en fin dag :-))


7 kommentarer:

  1. Veldig kjekk denne syveska, har brukt den på flere kurs da får jeg med meg alt i en vending:)
    Nydelige naturbilder også! Ha en kreativ kveld:) Trine

    SvarSlett
  2. Flott syveske. Sikkert kjekt å ha når en skal ut å farte. Lykke til med bruken

    SvarSlett
  3. VELDIG forseggjort og praktisk. Kjekk på sytur med alt vi må dra med oss :)

    SvarSlett
  4. Śliczny przybornik. Krajobrazy - piękne zdjęcia:)

    SvarSlett
  5. Genial veske, kjenner jeg ble helt misunnelig nå.. :D Flott var den, ha ei riktig produktiv uke..

    SvarSlett
  6. As reported by Stanford Medical, It is in fact the ONLY reason women in this country live 10 years more and weigh 19 kilos lighter than we do.

    (Just so you know, it has NOTHING to do with genetics or some secret exercise and really, EVERYTHING to related to "how" they are eating.)

    P.S, What I said is "HOW", and not "what"...

    Click this link to find out if this easy test can help you unlock your true weight loss potential

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...