fredag 17. april 2009

Pulsvarmere

I dag måtte jeg hente fram snøfreseren. Håper dette blir siste gang for denne vinteren!Vel,vel. Her er noe av det jeg har gjort ferdig i det siste: Pulsvarmere strikket av tynn alpakka, funnet også dette mønsteret på garnstudio.
Spiralsokker strikket i mirasol, alpakkagarn. Litt problemer med tekst/bilde plassering. Men,men. Får se om det ikke blir bedre etterhvert. Denne puta har jeg quiltet tidligere i vinter. Har brukt dobbel vatt i selve motivet. Trengte å øve litt på frihåndsquilting, da det var en stund siden sist.






7 kommentarer:

  1. Hallo! Fant bloggen din hos Solfrid, og nå ble jeg veeldig nysgjerrig! Sykepleier fra Harstad? Me too! Håper det er greit at jeg linker til bloggen din. Lekre pulsvarmere, forresten!

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Se der, nå begynner du å få teken på det. Flotte bilder ;-)
    Stå på, klem ¤

    SvarSlett
  4. velkommen i denne bloggverden..flink med håndarbeide ser æ...flotte naturbilda:)

    SvarSlett
  5. Takk, takk. Så koselig å få hilsen. Bloggere er et raust folkeslag.

    SvarSlett
  6. Hei igjen. Svarte deg visst i innlegget hos meg. Er ikke helt inne på hva som er lurest. Men her er svaret;
    "Modellhodet" mitt er en gammel lyskuppel som jeg kaller Kuppel-lotta *fnis*.
    Av og til får ho lov til å pynte seg litt, som her;
    http://lise63.blogspot.com/2009/02/kuppellotta.html

    Men det finnes jo fine modellhoder og da, tror man kan få kjøpt de på nett.

    Ellers er jeg kulling av Solfrid, og jobber en etg opp, på Med A.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...