torsdag 13. august 2009

Award!

Fra Lisemor har jeg fått denne awarden:
Tusen takk, Lisemor! Setter stor pris på den, og på alle koselige hilsener som du har sendt. Jeg velger å gjøre som deg; sende den videre til 2 bloggere som jeg setter stor pris på:
Til Anna i lugnagatan, fordi hun er raus med å dele både tips og quiltenyheter med oss andre. Har blitt tipset om mange linker gjennom hennes blogg Anna syr. Og så er hun kjempeflink både med symaskin og med håndsøm.
Og så vil jeg sende den til Kreanita for hennes blogg Gurimalla. Hun har en flott blogg, hvor hun viser mange flotte saker som hun har lagd. Hun er en stor inspirasjonskilde for oss håndarbeidsinteresserte.

Håper dere vil ta imot!
Ha ei god helg!



4 kommentarer:

  1. Tack så mycket Flisa, nu blir jag riktigt generad!
    - Anna, sy.lugnagatan.net

    SvarSlett
  2. Tusen takk for award! Det var kjempekoselig! Så fint å være til inspirasjon for andre.

    SvarSlett
  3. Heisann flisa, alltid inspirerende å titte innom her, det ligger en award til deg inne på bloggen min, ha en fargerik søndag ;D

    SvarSlett
  4. Gratulerer med award :) Og takk for hyggelig besøk inne hos meg.
    Jeg har beundret de flotte naturbildene på bloggen din, utrolig fine!

    Ha en fin uke :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...